スポンサーサイト


Common Craft provides "explanation"


On this website, they explain some complex subjects in plain English so that we can easily understand what they actually are. I watched the video about "Podcast" last week. Although I had already known what Podcast was, I really enjoyed listening to the explanation.

Through those videos, not only we get to understand certain stuff, but we can also learn the techniques of explanation. There are so many tips for a good presentation. It would be a good practice to imitate those videos in order to be better at explaining something to people.

We can find topics in which we're interested by browsing on the website. We can also see videos in other four languages; French, German, Portuguese and Spanish.

Common Craft http://www.commoncraft.com/






  
コメント
はじめまして
日曜日のパーティーで ご一緒させていただいた アラフォ~Mです。
先日は 酔っ払っちゃったみたいで… 失礼しました。

これから ときどき訪問させていただきます。
お気に入りブログにも加えさせていただきますね。

TOEICもブログも初心者ですが よろしくお願いします。

アラフォ~M
---------- アラフォ~M. URL│08/26. 22:00 [ 編集 ] -----
アラフォ~Mさん
メッセージありがとうございますv-22
そしてそして先日はお会いできて、お話お聞かせいただけて楽しかったです! 特に2次回(?)でのOさんとのやり取りはとてもおもしろかったです(笑)

> 先日は 酔っ払っちゃったみたいで… 失礼しました。

いえいえ、わたしの方があの日はヤバかったです… かなり自由にやってたのでみなさんにいろいろとご迷惑おかけしてしまったと思います…(みなさんゴメンナサイでした…) Mさんは全然大丈夫でしたよ♪

ではではこれからもどうぞよろしくおねがいします。また機会がありましたらぜひぜひいろんなお話お聞かせください*
---------- あーひゃ. URL│08/28. 12:34 [ 編集 ] -----
コメントする









       
     
